בסהר הפקות אנו מתמחים בכל פתרונות ההדפסה בגלילים, מדבקות למדפסת בגלילים, תוויות וכל המדבקות עם ציפוי למינציה, הדפסה בצבע מלא או הדפסה בצבע אחד. מדבקות מיועדות להדפסה בגלילים, וניתן לקבלן בכל גודל וצורה המתאימים עפ״י צרכי הלקוח. זהו פתרון אולטימטיבי למיתוג נכון, לבתי אריזה, לחנויות אופנה, ניתן גם לייצר מדבקות עם חלונית להדפסה רוכבת של מדברות במדפסת. בין לקוחותינו גם עיריות המנפיקות מדבקות לאזורי חניה, מדבקות אלו מודפסות נגטיבית כמו מדבקות של טסט. את המדבקות חותכים עם שטאנץ במרווחים מדויקים בין מדבקה למדבקה על פי המדפסת והגדותיה אצל כל לקוח ולקוח. ישנה אפשרות להדפיס על מגוון חומרים את המדבקות: מדבקות פי וי סי ((PVC, פוליפרופילן, נייר זרחני, נייר כרומו, זהב/כסף, וכד׳..

בד״כ מדפיסים על חומר סטנדרטי בצבע לבן, אך ניתן להדפיס גם על צבעים שונים, זוהרים או מוטבעים. ניתן גם לבקש את מספר המדבקות על כל גליל, החלוקה מתבצעת לאחר ההדפסה על פי בקשת הלקוח, נוחיותו וצרכיו.

בשימושים תעשייתיים, המדבקות בגלילים שימושיים ביותר וקלים מאוד לשימוש. ניתן להדביק אותם על מוצרים ביתר קלות מבלי להסתבך עם הקילוף וההסרה שלהם.

הדפסת המדבקות, ניתן לייצור אצלינו בכל גודל ובכל צורה, ניתן להדפיס את המדבקות עם שטאנץ החותך אותם בריבוע עם פינות עגולות, מעוגל או אליפסה ואפילו בצורת הלוגו.

לגלילי מדבקות שימושים רבים בחיי היום יום בקרב כולנו. משתמשים בגלילי מדבקות כאלו במקומות רבים עבור שימושים שונים. מדביקים אותם על מנת לזהות פריטים ומוצרים על מנת לתת כלי עזר לצרכן בשימוש במוצרים ניתן גם להדביק את המדבקות לפריטי סחורות על מנת לתת יותר פרטים אודותיהם. בימינו, אחת הצורות הנפוצות יותר הינה ההדפסה של מדבקות תרמיות, או שימוש במדפסת תרמית. המדבקות התרמיות מאפשרות להדפיס מדבקות לברקודים, מדבקות משלוח, תגיות מחיר, ועוד שימושים רבים. השימושים כוללים יישומים כגון אריזה, מיכלי חלקים, ועוד. מדבקות אלו הינן הנפוצות ביותר וניתן לאחסנן בקלות והן מגיעות בגליל.

בסהר הפקות, תוכלו לקבל את הסיוע והיעוץ המירבי על מדבקות מודפסות ומותאמות אישית לצורכיכם. (מדבקות תרמיות, מדבקות בגלילים, מדבקות ברקוד, מדבקות לקד״מ ועוד…

צרו קשר, הקפה עלינו ותקבלו את השירות הטוב ביותר, המשרד הראשי ממוקם בבאר שבע ומספק שירותים לכל אזור הדרום, ובנוסף יש לנו עוד שתי סניפים בבית פנורמה ובפתח תקוה למתן שירות מהיר ויעיל.

צלצלו: 077-543-9142


  • הגעתם עד לפה...

    לא תרצו הצעת מחיר?

    שירות לקוחות:

    077-543-9142 / 052-605-6496 מירב

    או מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

פתח צ׳אט
1
צריכים עזרה?
היי זו מירב מסהר פרסום, איך אוכל לעזור?