הדפסה על ספלים וכוסות בסהר פרסום הפקות באר שבע

אחת המטרות החשובות ביותר של כל עסק היא חשיפה בפני קהל היעד שלו. ישנן כמובן אין ספור דרכים לעשות זאת, חלקן יעילות יותר, חלקן פחות, ואם אתם רוצים למקד את המאמץ שלכם בערוצים היעילים ביותר, אתם רוצים לעבוד על פי כלל אחד ברור: ליצור מצב של חשיפה קבועה, בהקשרים חיוביים אל מול עיני הלקוחות הפוטנציאליים, ובהקשר זה הדפסה על ספלים מציעה לכם את אחת האפשרויות הטובות ביותר ליישם את הכלל הזה. הדפסה על כוסות וספלים היא תהליך דפוס מקצועי, אותו ניתן לבצע היום באמצעות מכונות ייעודיות, אך עדיין תהליך כזה הדורש ידע מקצועי וניסיון על מנת להפיק את ההדפסה באיכות הגבוהה ביותר.

גם מתנה, וגם אמצעי פרסום יעיל

סהר פרסום והפקות מציעה לכם אפשרות להדפיס כל מסר שיווקי ופרסומי שתרצו על ספלים ממותגים בעיצובים  שונים, ולעשות בספלים אלה שימוש פרסומי בשני מובנים: א’ להעניק מתנה ללקוחות, לעובדים, לספקים, לשותפים ולכל גורם שעשוי לייצר ערך לעסק בזמן כזה או אחר וב’ להגביר את מידת החשיפה שלכם בפני קהל היעד. היכולת של עסק להיחשף בפני קהל היעד בכל יום עם כוס הקפה של הבוקר, היא יכולת בעלת ערך רב, שעסקים רבים מוכנים להשקיע המון כדי לרכוש אותה. הדפסה על ספלים מאפשרת לכם לקשור את שם העסק שלכם, את המותג שלכם ואת המסרים השיווקיים שלכם, לחוויה חיובית ורגועה של שתיית קפה, ובכך להגדיל את החשיפה של העסק, ואת הפוטנציאל לרכישת לקוחות חדשים.

חשיפה גבוהה בהקשרים חיוביים

אחד האלמנטים החשובים ביותר בעולם הפרסום, הוא שמירה על רמת חשיפה גבוהה בפני הלקוח על בסיס קבוע, ותוך פנייה לתת המודע של הלקוח. סהר הפקות היא חברה מקצועית שתוכל לא רק לבצע עבורכם את ההדפסה על הספלים, אלא גם לבנות את המסר הפרסומי בצורה חכמה, ולא רק צבעונית ואסתטית. צרו קשר עוד היום עם סהר פרסום הפקות, ואנשי המקצוע שלנו יסייעו לכם בבניית תכנית סדורה של הדפסה על ספלים, המסרים שיודפסו עליהם, הגרפיקה והצבעים בהם יעשה שימוש, וכמובן יבצעו עבורכם את ההדפסה על כל סוג של ספל שתבחרו ושיתאים לעסק שלכם.

דוגמא לכוס הפלא

כוס הפלא רעיון חדש ומיוחד הינו כוס הפלא – זוהי הפתעה מיוחדת למי שמקבל אותה, בה הכוס אינה נראית מודפסת וכאשר מוזגים לתוכה מים חמים, מגלים את ההדפסה המפתיעה

לפרטים נוספים והזמנות: 077-543-9142, 052-605-6496 מירב.


  • הגעתם עד לפה...

    לא תרצו הצעת מחיר?

    שירות לקוחות:

    077-543-9142 / 052-605-6496 מירב

    או מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

פתח צ׳אט
1
צריכים עזרה?
היי זו מירב מסהר פרסום, איך אוכל לעזור?