אצלנו תוכלו ליהנות משירותי יבוא VIP מסין

חברת סהר הפקות עובדת עם בעלי עסקים רבים בכל סדר גודל ומסייעת להם בייבוא סחורות, מכל הסוגים, מסין ומתורכיה לישראל. החברה פועלת במטרה להפחית מבעלי העסקים מאמץ, זמן רב המבוזבז על פעולות תהליך היבוא וכמובן כסף רב הנחסך כאשר אנו דואגים לייבוא הסחורה ישירות ממפעל היצרן ובכך לחסוך לכם אחוזים רבים של כסף שעובר ידיים רבות בדרך אליכם.

איתור ספקים/יצרנים בסין – לאחר פגישתנו עם הלקוח נוכל לאתר עבורו את הספק או היצרן הסיני אשר יספק את הסחורה הטובה ביותר לצד הצעת המחיר הזולה ביותר עבור הלקוח.

סינון ספקים ראשוני – נבחן ביחד עם הלקוח מספר הצעות מחיר בעלות פוטנציאל ונבצע סינון ראשוני.

שליחת דוגמאות מסין לישראל לפני ביצוע הזמנות גדולות יותר.

ביקור נציגנו במפעלים הנבחרים – לאשר אישור הדוגמאות נשלח נציג מטעמנו לכתיבת דו”ח אודות המפעל, טיב הייצור, בקרת האיכות הפנימית של המפעל וחוות דעת באשר לאפשרות שיתוף הפעולה עם הספק.

ניהול משא ומתן ותנאי עסקה – אנו נבצע ניהול משא ומתן מול הספקים בהתאם לדרישות הלקוח, תנאי התשלום ולוח הזמנים לאספקת הסחורה.

חתימת העסקה ויציאה לדרך – לאחר חתימה על העסקה יש צורך להעביר מקדמה לספק בסין. המקדמה מועברת ישירות מחשבון הלקוח לחשבון הספק. לאחר קבלת אישור הבנק שהעברה בוצעה יתחיל תהליך ייצור הסחורה.

בקרת איכות – לפני המשלוח חשוב לבדוק את איכות המוצר: מראה וטיב כללי, בדיקת האריזה, איכות האריזה ופרטים נוספים בהתאם לדרישות הלקוח. אנו נקבל דו”ח מפורט כולל תמונות אודות טיב הסחורה ונוכל לבחור באם לתת אישור על שליחת הסחורה לארץ או לעכב המשלוח לצורך שיפורים.

אז אם אתם מעוניינים בייבוא סחורות מסין בכל סדר גודל וכל סוג של מוצר, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר כבר היום לבירור פרטים נוספים וקביעת פגישה. אנו נשמח לספק לכם את שירותי ליווי, ניהול ותמיכה שלנו בכל שלבי תהליך היבוא מסין: החל מאיתור הספקים, דרך הזמנת הדוגמאות, ניהול משא ומתן לסגירת עסקאות, בקרת איכות המוצרים, שליחתם לארץ ושחרורם במכס.


  • הגעתם עד לפה...

    לא תרצו הצעת מחיר?

    שירות לקוחות:

    077-543-9142 / 052-605-6496 מירב

    או מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

פתח צ׳אט
1
צריכים עזרה?
היי זו מירב מסהר פרסום, איך אוכל לעזור?