בקטגוריית מאמרים

אנחנו חיים בעידן שבו כמעט כל העסקים, ברוב תחומי הפעילות, נתקלים בתחרות קשה על תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים. אחד המפתחות העיקריים ליצירת הרושם הרצוי בקרב קהל היעד של העסק הוא בידול מהמתחרים ומיתוג כבעל ערך ייחודי לכל לקוח ולקוחה. חולצות עם הדפסים מתאימים הן אחת הדרכים היעילות להגיע לאותו מיתוג, וכדאי לכל בעל עסק לדעת איך עושים את זה נכון.

למי מיועדות החולצות המודפסות?

השלב הראשון של תהליך המיתוג על בסיס חולצות מודפסות הוא הבחירה למי בעצם מיועדות החולצות.

אופציה אחת היא עובדים – בין אם כמדים מחייבים במהלך כל שעות העבודה ובין אם כמתנה במסגרת יום כיף או יום גיבוש. במקרה זה החולצות תורמות לא “רק” למיתוג של העסק אלא גם לתחושת השייכות של העובדים ובהתאם למוטיבציה שלהם.

אופציה שנייה היא לקוחות. אפשר להציע חולצה לכל לקוח במשך תקופה מסוימת, ואפשר גם להעניק את הפריט במתנה לכל מי שרוכש מוצר מסוים או בסכום כסף מעל לרף שנקבע מראש. בשני המקרים הרווח הוא גם שביעות רצון גבוהה יותר של הלקוח, שהרי כולנו אוהבים לקבל מתנות, וגם הפצת המסרים הרצויים בעזרתו ובעלות מינימלית.

דרך נוספת למתג את העסק באמצעות חולצות עם הדפסים היא לחלק אותן באירוע יחצני שהעסק נותן לו חסות: מסיבת חוף, הופעה של אמן אהוב, מצעד גאווה וכמובן שיש עוד אפשרויות.

מה כדאי להדפיס על החולצות?

גם לגבי בחירת ההדפס יש מספר גישות, כשבכל מקרה נדרשת קודם כל התאמה למי שאמור ללבוש את החולצות.

על-מנת ליצור את המיתוג הרצוי חשוב להקדיש תשומת לב גם לפן הוויזואלי וגם לטקסט. דגש נוסף הוא להיזהר משיווקיות יתר – הדפסת חולצות שייראו כמו פרסומת עלולה ליצור דווקא את הרושם ההפוך לזה שרוצים ליצור. מצד שני כן כדאי שכבר במבט חטוף אפשר יהיה להבין מיהו העסק, וגם מה התועלת שהוא מספק ללקוחות שלו, במשפט אחד מתומצת ומדויק. אם לעסק יש לוגו, הוא יהווה באופן טבעי חלק מההדפס, ולמעשה אם אין לכם עדיין לוגו זה הזמן ליצור אחד, שכן הוא תורם רבות לבידול מהמתחרים.

דוגמה להדפס אפשרי כשמדובר על חולצה לעובדים היא צילום של הצוות ברגע מעניין ומשמח, שמבליט את הפן החיובי בהתנהלות של העסק ומשדר גם ללקוחות תחושות חיוביות. בכל מקרה כדאי לנסות להיות מקוריים כדי שאותה חולצה מודפסת תהיה מעניינת ותישמר בתודעה של כל מי שייתקל בה.

איכות ללא פשרות

הדפסה על חולצות חייבת להתבצע באופן איכותי וללא שום פשרות. בהתאם חשוב להקפיד גם על איכות הבד של החולצה, גם על רמת הגימור של התפירה וגם על חדות ההדפס.

חולצות שהופכות תוך זמן קצר יחסית למרופטות או הדפסים שדוהים אחרי 2-3 כביסות לא רק שלא ייצרו את המיתוג המבוקש אלא שבמקרים אלה התוצאה עלולה להיות הפוכה, והעסק יזוהה עם רשלנות וחוסר השקעה.

רוצים למתג את האירוע באמצעות חולצות? הזמינו חולצה מודפסת בפונגו: http://www.pongoshirts.co.il

 

 


  • הגעתם עד לפה...

    לא תרצו הצעת מחיר?

    שירות לקוחות:

    077-543-9142 / 052-605-6496 מירב

    או מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
1
היי זו מירב מסהר פרסום, איך אוכל לעזור?
Powered by