8 שניות – זה כל מה שגולש ממוצע נותן לכם על מנת להחליט אם הפוסט שלכם ראוי המשך קריאה.
8 שניות בהם הוא יכול להחליט להתעלם מהשקעה של שעות בהן חיפשתם מה לכתוב,
התלבטתם מה להכניס וכיצד לנסח. כיוון שניתן להגדיר את הקהל כ"קשה",
יש להגיע אל "ההופעה" מוכנים, יש לדעת כיצד להתנסח,
בכמה מילים להשתמש, מה להדגיש ובאיזה גוונים לכתוב.
כתיבה די דומה לציור- הכול שאלה של מינונים, כמויות, שילובי צבעים, גדלים וקומפוזיציה.
מחקרים רבים מראים שכתיבה מעניינת מושכת תגובות,
וגם אם היא לא בהכרח קשורה באופן ישיר לשירות המוצע,
היא עדיין עושה את עבודת השיווק נאמנה.
כיוון שהמשימה היא לאסוף לייקים או לגרות את יצר הסקרנות-
יש לדעת מה לכתוב, או יותר נכון כיצד לכתוב- ופה חברת "סהר הפקות" נכנסת לתמונה.
קסמים על ידי כתיבת תוכן שיווקי
על כן אם כתיבה אינה הצד החזק שלכם,
אך יחד עם זאת אתם מכירים בחשיבות הפוסטים והשיווק במדיה –
אין צורך להרים ידיים,
אלא אתם פשוט מאוד מוזמנים לפנות אל "סהר פרסום" שמחזיקה בקופירייטרים מקצועיים-
אנשים שאוהבים את המילה הכתובה ויודעים לעשות עמה קסמים.
עבודת רקע ומחקר מקדים
לפני שעוברים אל מלאכת הכתיבה, יש צורך לעשות מחקר מקדים.
יש צורך להבין בדיוק מהו אופי השירות אותו מנסים למכור ויותר חשוב מה הוא אופי הקהל.
כלומר יש לוודא בן כמה קהל יעד, מהיכן הוא, מה מעניין אותו, מה הניסיון שלו עם המוצר וכדומה.
בניית ארגז כלים שמוביל אל עבר כתיבה יותר מותאמת,
יותר מושכת ומסקרנת – ומכאן שהעבודה תושלם ותוכתר בהצלחה.
על כן ניתן לומר שפוסט באותו נושא עשוי להיכתב בכמה בסגנונות שונים לגמרי,
וכל פעם העבודה תקלע למטרה כיוון שהיא תשויך לקהל יעד אחר.
חלק ממערך שלם
כתיבת תוכן שיווקי הינה רק נדבך אחד ממערך שלם של שיווק,
ועל כן אם לצורך הדוגמה מבקשים לפרסם עסק מסוים בפלטפורמת הפייסבוק,
מומלץ לפנות אל חברה שיודעת לתת מענה כללי ואיכותי,
לפנות אל חברת "סהר פרסום" שגם מחזיקה במעצבים,
כותבים ומנהלי שיווק שבקיאים במדיה החברתית- נסו ולא תתאכזבו!