בניית ברקוד

בניית ברקוד QR

אין כמעט אדם שלא נתקל לאחרונה באותו הריבוע עם הנקודות השחורות אותו ניתן למצוא על מגוון רחב של מודעות פרסומיות בעיתונים, על גבי תחנות האוטובוס או בעלונים פרסומיים המחולקים בדואר.

 

מדובר בברקוד Qr אשר מכיל בדרך כלל קישור לאתר אינטרנט, פרטים של אנשי קשר ו/או מידע רלוונטי אחר. הקונספט העומד מאחורי הברקוד, טמון בעובדה שבאמצעות תוכנת סריקה אותה ניתן להוריד בקלות אל כל מכשירי הסמארטפון, ניתן לסרוק את הברקוד ולקבל את כל המידע המוטמע עליו. סהר הפקות מציעה עבורכם שירות מקצועי של בניית ברקוד Qr עבור כל מטרה. ברקוד Qr יכול להכיל עד כ- 4300 תווים ואותיות, כך שהפרטים אשר יוטמעו בהליך בניית הברקוד על ידי סהר הפקות, יותאמו באופן אישי לצרכי העסק ולבקשותיו של בעל העסק.

 

היתרונות של ברקוד Qr בראש ובראשונה, ברקוד Qr משמש כקשר ישיר ומהיר בין העולם הפיזי – מודעות, עלונים וכדומה לעולם הדיגיטלי – מכשיר הסמארטפון.

 

היתרונות של הברקוד עבור בעלי העסקים העושים בו שימוש הם רבים ומגוונים – הברקוד מאפשר לכל מי שנתקל במודעה של אותו העסק והתעניין בה, לקבל את כל הפרטים הרלוונטיים במהירות ובקלות, זאת על ידי סריקת הברקוד והעברה באופן אוטומטי לאתר הרלוונטי. יתרון נוסף של הברקוד, הוא האפשרות של בעל העסק לשנות בכל רגע נתון את המידע באתר ועל ידי כך לוודא שכל מי שיסרוק את הברקוד יקבל מידע נכון ועדכני אודות בית העסק. במקרים מסוימים, ניתן לממשק את הברקוד עם עמוד הפייסבוק של הסורק, ובכך אף לעלות את הפוטנציאל השיווקי והפרסומי של הברקוד.

 

אז אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של ברקוד Qr אתם מוזמנים ליצור קשר עם סהר הפקות ולקבל שירות בניית ברקוד מקצועי ומותאם צרכים.


  • הגעתם עד לפה...

    לא תרצו הצעת מחיר?

    שירות לקוחות:

    077-543-9142 / 052-605-6496 מירב

    או מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

פתח צ׳אט
1
צריכים עזרה?
היי זו מירב מסהר פרסום, איך אוכל לעזור?