בנדנות הן כיסוי ראש אפנתיים וקלילים, אשר אנשים רבים חובשים היום במקום כובעי המצחייה הסטנדרטיים. הבנדנות (או בשמם השני “באפים”) מתאימים למגוון רחב של שימושים: החל מבנדנות לשימוש ספורטיבי, טבחים במסעדה או אפילו בעבור רופאים. יתרון נוסף הוא שניתן להדפיס על הבנדנות לוגו או כיתוב כלשהו ובכך להשתמש בהן לפרסום החברה או הקבוצה שלכם.

למה דווקא בנדנות?

לאורך השנים האחרונות הפכה הבנדנה לפריט אופנתי ומיוחד. מדובר בפריט לבוש מגניב ופחות רשמי מהכובעים המעוסים. אנשים מפורסמים רבים מתחומים שונים לובשים אותן (כמו למשל רוכבי אופניים, שחקני טניס ואחרים) ולכן הפכה פופולארית גם בקרב בני נוער רבים שהולכים אתם במסגרת היום יומית שלהם. הבנדנות מגינות מפני השמש ועשויות מבד איכותי שנותן תחושה נעימה וסופג את הזיעה בעת פעילות ספורטיבית.

סוגי הבנדנות בשוק:

ישנן בנדנות מסוגים שונים: בנדנות דרייפיט, בנדנות משולשות, בנדנות כובע ובנדנות בעיצוב אישי. אצלנו בסהר פרסום תוכלו ליהנות מבנדנות בצבעים שונים: ורוד פוקסיה, אדום, כחול, ירוק, צהוב, שחור, לבן ועוד.

הדפסה על בנדנות לשימושים שונים:

בעלי חברות משתמשים בהדפסה על בנדנות ככלי פרסום לעסק. אחרים משתמשים בהם למיתוג (כמו חברות ספורט למשל). ישנם אנשים המשתמשים בשירות זה לצרכים שונים: לדוגמה חייל המפנק את חבריו ליחידה עם בנדנות מודפסות עם לוגו היחידה או משפט מוחץ, או מאמן קבוצה הרוצה לפנק את השחקנים שלו בבנדנה במתנה עם לוגו הקבוצה.

לסיכום: הדפסה על בנדנה יכולה לשמש אותנו במקרים רבים ולשימושים שונים: הן בפן האישי והן לצרכי פרסום העסק. אצלנו בסהר פרסום תוכלו ליהנות מהדפסה על בנדנות. הדפסה ברמת איכות הגבוהה ביותר ובמחירים הטובים ביותר בשוק. כמו כן תוכלו ליהנות ממגוון רחב של סוגי בנדנות בצבעים שונים ואפשרויות הדפסה שונות.

פנו אלינו עוד היום לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת במיוחד בטלפון 077-543-9142.


  • הגעתם עד לפה...

    לא תרצו הצעת מחיר?

    שירות לקוחות:

    077-543-9142 / 052-605-6496 מירב

    או מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

פתח צ׳אט
1
צריכים עזרה?
היי זו מירב מסהר פרסום, איך אוכל לעזור?