כבעל עסק, אתה בוודאי יודעה מהי חשיבות צבירת לקוחות קבועים, אבל היותר חשוב הוא איך לשמר אותם! מוצרי פרסום הינה הדרך הטובה ביותר להעריך את הלקוח, לפרסם על המוצר שתמיד תשאר לו בזכרון.

 מוצרי פרסום עוזרים בפרסום העסק וגם בשימור הלקוחות הקיימים על ידי הדפסה על המוצר, או חריטה. ניתן להעניק כמוצרי פרסום, גימיקים שונים כמו משטח לעכבר (פדים לעכבר) (או משטח פד ג’ל לעכבר) המחשב, עטים יוקרתיים מודפסים או חרוטים, ספלים (ספלי מאג, או כוסות), מחזיקי מפתחות בצורות שונות, גם חרוטים וגם מודפסים עם הלוגו שלכם, דיסק און קי ועוד. ללקוחות וללקוחות פוטנציאלים על מנת להגדיל את לקוחות העסק.

מוצרי פרסום הם בעצם מתנה קטנה הנושאת את הלוגו של העסק עם פרטי התקשרות – בדרך כלל מספר טלפון וכתובת אתר האינטרנט. פד לעכבר או משטח לעכבר הוא אחת המתנות הפופולאריות בקרב בעלי עסקים כיוון שהוא שימושי מאד ותמיד נמצא מול העיניים. בנוסף העיצוב שלו גמיש יחסית. כאשר אתם נותנים פד לעכבר או משטח פד לעכבר, כדאי להשקיע גם בעיצוב המוצר מבחינת ויזואלית וגם באיכות המוצר. ניתן להדפיס בצבע מלא. אצלנו תוכלו למצוא מגוון סוגים של פדים ומשטחים לעכבר בשלל צבעים ובעיצוב על פי בחירתכם ועוד מגוון רחב של מתנות למשרד! מעוניינים להזמין משטח פד ג’ל לעכבר כמוצר שיווק? פנו אלינו עוד היום ואנו נחזור אליכם במהרה. הדפסה על משטחים לעכבר איכותיים, על פי הקובץ שתיבחרו לעצב דרך הרקעים שיש באתר או להעלות רקע משלכם. אצלינו בסהר הפקות נותנים לכם פתרונות זולים להדפסה בכמויות גדולות על ידי ייבוא המוצר מודפס כבר מחו”ל. יש לנו ספקים איכותיים וניתן להוזיל את המחירים.

לפרטים נוספים צרו קשר – 077-543-9142 מירב 052-6056496


  • הגעתם עד לפה...

    לא תרצו הצעת מחיר?

    שירות לקוחות:

    077-543-9142 / 052-605-6496 מירב

    או מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

פתח צ׳אט
1
צריכים עזרה?
היי זו מירב מסהר פרסום, איך אוכל לעזור?