דוגמאות לריחניות במגוון צורות

עץ ריח ״ריחנית״ לרחב עם פרסום והדפסה למיתוג מושלם של העסק שלכם

מוצר שאינו מיבא בתוצרת ישראלית המותאם על פי שטאנץ קיים או על פי תכנון מיוחד המותאם לעסק שלכם ניתן לייצר ריחניות (עץ ריח) לרכב וריחניות (עץ ריח) הנצמדת לצג המחשב.

מגוון רחב של מוצרים בצורות, ריחות וגדלים שונים, מאפשר להתאים את המוצר המיטבי לצרכי הלקוח בתקציב העומד לרשותו ולייצור כל סוג ריח מבוקש, לדוגמה: קפה, שוקולד, פיצה, סוגי מאפה, וניל, מרכך כביסה, תות, בזוקה, לימון ועוד.

אנו בסהר פרסום מקפידים על ייצור ריחניות “כחול לבן” איכותיות תוך שמירה על מחירים אטרקטיביים, צוות מקצועי ומיומן המתחייבים למתן שירות אישי ואמין.

עצי ריח לרכב ניתן למתג באמצעות הדפסה צבעונית (פרוצס) או לחלופין הדפסה בצבע אחד, משני צדדי הריחנית. הריחניות מיוצרות בארץ בתהליך שאורך כשבוע ימים.

עצי הריח עשויים מקרטון מיוחד עם כושר ספיגה רב וריח נפלא שנשמר לאורך זמן רב!

עצי ריח מגיעים ארוזים בקרטונים של 1,000 יחידות, כל ריחנית עטופה בצלופן אטום לשמירה על ריח ואיכות המוצר, מגיע יחד עם חיבור גומי לתלייה ברכב.


  • הגעתם עד לפה...

    לא תרצו הצעת מחיר?

    שירות לקוחות:

    077-543-9142 / 052-605-6496 מירב

    או מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

עצי ריח לרכב לרעננות מושלמת

עצי ריח לרכב הם מוצרי קד”מ מעולים! מוצרי פרסום שימושיים ויעילים שניתן לרכוש במחיר זול לחלוקה באירועים וכנסים, חלוקה ללקוחות ולעובדים. עצי ריח לרכב זו מתנה נפלאה שכל אחד ישמח לקבל, ריח מרענן ופרסום מקסימלי לבעל הרכב ולאנשים החולפים על פני הרכב ונחשפים לפרסום על גבי הריחנית! ברשותנו מבחר גדול מאד של מבלטים בהם ניתן להשתמש בהפקת הריחניות, כגון: חמסה, עץ, בית, עיגול, ריבוע, מלבן, רכב, אוטובוס, פרח, משאית, פרפר, לב, חולצה, אליפסה, מטוס, עלה, תפוח, בקבוק ועוד מגוון! אנחנו בסטודיו סקיצה מציעים עבורכם שירותי עיצוב גרפי לעצי הריח, את הריחניות ניתן לעצב בהתאם למיתוג הכללי של העסק. במקרה של גרפיקה מוכנה, אנו נכין עבורכם הדמיה ממוחשבת לאישור הגרפיקה לפני ביצוע המוצר, ייצור הריחניות אורך כשבוע ימים לפחות, לעתים ניתן להזמין בזמן קצר יותר. זכרו כי ריחניות הן מוצר פרסומי בעל יתרון שיווקי ומוצר שימושי מאד.

מצורפים שטאנצים קיימים שניתן לייצר מהם, בנוסף כל דוגמא או רעיון המותאם לרצונכם.

לפרטים נוספים תוכלו ליצור קשר לקבלת הצעת מחיר: 077-543-9142 / 052-605-6496 מירב

פתח צ׳אט
1
צריכים עזרה?
היי זו מירב מסהר פרסום, איך אוכל לעזור?