חברת סהר פרסום מספקת שירות הדפסה על תיקי אל בד למטרות שונות ומציעה ללקוחותיה טכניקות הדפסה חדישות אשר עושות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. התיקים וההדפסה הנם באיכות גבוהה מאוד ומבטיחה שאיש לא יישאר אדיש למראה התיק. תוכלו לבחור את התיקים שלכם במגוון רחב של צבעים ולבצע הדפסת לוגו על תיקי אל בד ולהרוויח פרסום חשוב למותג/לעסק שלכם.

תיקי אל בד משמשים אותנו כתיקי נשיאה בפיקניקים, קייטרינג לאוכל מוכן, טיולים משפחתיים ואחרים, תיקים לכנסים ואירועים, תיקי אל בד לים, צידנית אל בד, אל בד ללא נפח, אל בד מעטפה ללא דופק, תיקי אל בד ממותגים ועוד. תיקים אלה ידועים גם כידידותיים לסביבה ולכן מומלצים מאוד לשימוש הציבור.

מעבר לעובדה שמדובר במוצר שימושי מאוד, מדובר גם בשיטת שיווק וכלי פרסומי אדיר. עסקים רבים מזמינים מאתנו כמויות גדולות של תיקי אל בד מודפסים עם הלוגו שלהם ומחלקים אותם לעובדים וללקוחות שלהם. אלה משתמשים בתיקים ומייצרים מקור פרסום נוסף וחשוב לעסק.

לדוגמה:

מאות או אלפי אנשים בכל רחבי הארץ אשר ישתמשו בתיקים שלכם לים או לאוכל בפיקניק וטיולים, כשלמקומות אלו נחשפים מאות אלפי ישראלים מדי שבוע. אנשים רבים ייחשפו ללוגו החברה שלכם והכיתוב הנוסף על התיק ואתם תרוויחו פרסום רחב במחירים צנועים.

לפרטים נוספים תוכלו ליצור קשר בטלפון 077-543-9142


  • הגעתם עד לפה...

    לא תרצו הצעת מחיר?

    שירות לקוחות:

    077-543-9142 / 052-605-6496 מירב

    או מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

פתח צ׳אט
1
צריכים עזרה?
היי זו מירב מסהר פרסום, איך אוכל לעזור?