סהר פרסום – חברה לשיווק ופרסום

אם יש לכם מוצר טוב, אבל השוק לא יודע על זה, זה אומר שאתם זקוקים לפעילות שיווק ופרסום גדולה שתעביר את המסר אל קהל היעד שלכם. השוק מוצף במוצרים, חלקם טובים יותר, חלקם טובים פחות, אבל המוצרים הנמכרים ביותר הם מוצרים המשלבים רמת מוצר גבוהה ושיווק נכון, בדרך כלל אינטנסיבי. יחד עם זאת, בתי עסק רבים משקיעים משאבים רבים כל כך כדי לייצר את המוצר, להביא אותו אל המדף ולנהל את העסק, שלא נותר להם כסף או זמן כדי לשווק אותו. אם זה המצב שלכם, אתם רוצים להחליף דיסקט ולהבין שקהל היעד שלכם לא יגיע אל המוצר, אם אתם עצמכם לא תביאו את המוצר אל קהל היעד.

 

שירותי שיווק ופרסום בכל אזור הדרום

חברת סהר הפקות היא חברת פרסום ושיווק הממוקמת בבאר שבע ומספקת שירותי מיתוג, אסטרטגיה שיווקית ושירותי פרסום לשורה ארוכה של בתי עסק וחברות באזור הדרום. בתור משרד שיווק ופרסום, מציעה סהר הפקות שורה של שירותים המיועדים להביא את העסק שלכם ואת המוצר שלכם אל קהל היעד המתאים, ולעשות את זה בצורה הטובה ביותר, והאפקטיבית ביותר, כזאת שתייצר את האימפקט הנדרש על היקף המכירות ושורת הרווח של העסק.

 

בניית אסטרטגיית שיווק ויישום

במסגרת תהליך שיווק ופרסום, אנו בונים עבורכם תכנית שיווק המתארת בתוכה את חזון העסק, המטרות והיעדים העסקיים, קהל היעד והלקוחות הפוטנציאליים, הלקוח האידיאלי של העסק, המוצר והמאפיינים שלו, הצרכים עליו עונה המוצר, וחבילת הערך הכוללת שאתם מספקים ללקוחותיכם. בהתאם לכך, אנו מגבשים קונספט שיווקי, ובונים שורה של מהלכי שיווק הכוללים בתוכם בנייה של כל החומרים השיווקיים, הדפסת חומרים שיווקיים ומוצרי פרסום וקידום מכירות, והשקת קמפיינים בעיתונות המודפסת ובאינטרנט.

 

ניסיון וידע ללא תחרות

סהר הפקות הוא משרד שיווק ופרסום הפעיל באזור הדרום מזה שנים ארוכות, ולאורך השנים סיפק שירותי שיווק ופרסום לשורה של בתי עסק ממגוון רחב של ענפים. לרשותנו מאגר ידע בלתי נדלה המסייע לנו לבנות לכל לקוח את חבילת השיווק האולטימטיבית, ולייצר תוצאות בשטח בתוך זמן קצר. צרו קשר עוד היום, ותוכלו לגלות הכל על שיווק מנצח לעסק שלכם.


  • הגעתם עד לפה...

    לא תרצו הצעת מחיר?

    שירות לקוחות:

    077-543-9142 / 052-605-6496 מירב

    או מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

פתח צ׳אט
1
צריכים עזרה?
היי זו מירב מסהר פרסום, איך אוכל לעזור?