אנו נחסוך לך כסף, זמן ומאמץ ביבוא הבגדים מסין לישראל

יבוא בגדים מסין יכול להיות תהליך מורכב ויקר עבור עסקים רבים וזאת בשל דרישות המכס הטובעניות. שירותי היבוא שלנו בסהר הפקות יכול להוזיל עבורך את העלויות בצורה משמעותית ולהפחית ממך מאמץ רב בתהליך יבוא הסחורה לארץ.

חברתנו עובדת בשיתוף פעולה מלא עם מפעלים ויצרנים רבים של בגדי המותגים המובילים בעולם. באמצעות רכישת הסחורה ממפעלי היצרן ניתן להוזיל משמעותית את עלויות היבוא ובכך לחסוך בהוצאות ולהגדיל את הרווחים שלכם.

תהליך מתיש במכס לבגדים המיובאים מסין:

המכס מקשה מאוד על תהליך יבוא הבגדים מסין, לכן מי שמכיר את התהליך ומנוסה בעבודה השוטפת מול המכס בתהליך זה – יכול להוזיל משמעותית את עלויות הביגוד והפרוצדורה הכרוכה בשחרור הסחורה במכס. למכס ישנם דרישות ותקנות רבות בהם צריך לעמוד, לדוגמה הדרישה לתווית אוטנטית, האם מדובר ביבוא מסחרי או פרטי, האם מדובר ביבוא לתצוגה או למכירה ועוד.

סהר הפקות תחסוך לך את כאבי הראש וההתנהלות הקשה והמתישה מול המכס ומול מפעלי הייצור בסין. אנו נטפל עבורך בכל הליך היבוא: ניהול המשלוח, התשלום, התנהלות מול המכס והגעת הסחורה לישראל. אנו ותיקים ומקצוענים בתחום יבוא סחורות ובגדים מסין ותוכל לבצע דרכנו יבוא אישי או מסחרי בכל כמות.

כיצד מתנהל התהליך:

יש לנו 8 משרדים ברחבי ערים גדולות בסין הכוללים: אנשי איתור מוצר, יצרנים, מחסנאים, אנשי בקרת איכות ומתורגמניות וזאת על מנת לספק עבורך את השירות הטוב ביותר ולקבל עבורך הצעת המחיר הטובה ביותר. כל שעליך לעשות הוא ליצור עמנו קשר כבר היום ולתת לנו לדאוג לכל השאר. אנו נטפל בכל תהליך ההזמנה, בדיקה, ספירה, משלוח, שחרור והובלת הסחורה מסין לישראל ואתה תוכל לחסוך כסף רב ומאמץ. ניתן להתקשר כעת לבירור פרטים נוספים וקביעת פגישה משותפת


  • הגעתם עד לפה...

    לא תרצו הצעת מחיר?

    שירות לקוחות:

    077-543-9142 / 052-605-6496 מירב

    או מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

פתח צ׳אט
1
צריכים עזרה?
היי זו מירב מסהר פרסום, איך אוכל לעזור?