דיור מוגן בבאר שבע

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו להכיר חברים חדשים בגני יעלים אצלנו לא תהיו יותר לבד!

יותר טוב מזה אי אפשר לבקש: בית גני – גני יעלים, פועל כשלושים שנה בבאר שבע. הוא נהנה ממוניטין מעולה, עליו יעידו דייריו לאורך השנים.

כעת מתחם גני יעלים התחדש: הוא חודש ביסודיות וברמה הגבוהה ביותר כבית מגורים מיוחד לגיל הזהב הצעיר ברוחו. הבית מיועד לדיירים בגילאי 60 עד 80, למשפחות אשר יעברו וועדת קבלה. הבית ממוקם בשכונה ה' הוותיקה והסולידית, במקרבת מרכזים מסחריים – אחד המיקומים הטובים בלב באר שבע.

לא עוד להיות לבד- הדיירים ירגישו בבית, ברמה של מלון חמישה כוכבים: מגוון הפעילויות הפנאי, ההיצע התרבותי והצוות המסור, המקצועי והמנוסה, יעניקו להם הרגשה נהדרת של מגורים איכותיים.

בית גניה – גני יעלים בבאר שבע, הבית החם והוותיק, הוקם בהשראת גניה, אימו של צפריר, בעלי המקום, אשר לא זכתה לעבור לדיור מוגן כפי שחלמה ועל כן החליט צפריר לבנות את הבית ולהנציח את זכרה. המקום מוכר ובעל מוניטין. 

לרשות הדיירים מגוון אפשרויות מגורים, מדירות בגודל החל מ- 30 מ"ר ועד דירות המתאימות למשפחה – כאשר דיירי הבית מקבלים הטבות ושירותים, במחיר ללא תחרות. הדירות מרוהטות באבזור מלא ובטוב טעם והינן נגישות.

במקום ניתן ליהנות מ-3 ארוחות, זאת בנוסף ללובי מפואר (עם פסנתרן נהדר), שלל הופעות וטיולים.

כמו כן, קיים במקום חדר כושר למגוון פעילויות גופניות, ערבי מוסיקה ומחול, הרצאות מרתקות, ברידג', שחמט, אומנות על כל גווניה, טיולים, סיורים ואירועים נוספים.

הדיירים נהנים מביטחון ובהשגחה מתמדת 24 שעות ביממה, מיחס חם ומיוחד בהשגחת צוות מקצועי ומסור.

זאת ועוד: יעמדו לרשותכם שירותי הסעדה במגוון רחב ובריא וקפיטריה פעילה. בסביבות הבית יש כל מה שצריך: בנק, סופרמרקט, דואר, תחנת מוניות, מאפייה ועוד.

הדיירים יכולים לבחור במגוון רחב של דירות ליחידים ולזוגות המותאמות לצרכים ולאפשרויות על פי בחירתכם הכל תוך שמירה על עצמאותכם המלאה. כמו כן, ניתן לקבל שירותי כביסה, קוסמטיקה, מספרה ועוד.

המחירים לדיירים הראשונים מיוחדים ללא כל צורך בפיקדון וללא כל צורך במכירת דירתכם. שלושה חודשי ניסיון במחירים ללא תחרות בהתאם לתקנון הבית.
זהו הדור הבא של המגורים בישראל: תפיסה מהפכנית בבית אקסלוסיבי, ההופכת את חוויית המגורים לגילאי 60-80 למהנה ונוחה ביותר.

אז – למה להיות לבד?
צרו קשר לתיאום סיור עם מנכ"ל הבית – יוסי רייך
טל. 08-6101010