דף עסקי בפייסבוק מאוד חשוב, אך על מנת שיהיה אפקטיבי אין זה מספיק רק לפתוח אותו,
אלא יש צורך לתפעל אותו כראוי- "למכור" אותו.
ניהול עמודי פייסבוק יעיל יהיה כזה שייצר אינטראקציה בין הלקוחות לעסק וימשוך כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.
על מנת להשיג את המירב,
יש לשלב בין ניהול חכם של הדף העסקי לבין פרסום ממוקד בפייסבוק לפי ניתוח קהל היעד.
כיוון שפעולות אלו מצריכות זמן, ידע וניסיון –
טוב להשאיר את העבודה למי שבקיא בכך – וחברת "סהר פרסום" מחזיקה ברזומה מפואר בתחום.
רשימת מטלות בניהול דף פייסבוק
מי שחדש בתחום עשוי לחשוב שניהול עמודי פייסבוק היא משימה פשוטה שניתן לסמן עליה וי בתום השקעה קצרה.
עם זאת המציאות מעט יותר מורכבת ואם מבקשים לנהל דף פייסבוק כפי שצריך –
מהר מאוד למדים שמדובר בקידום פוסטים,
בצורך בעיצוב מושך ומתאים, ביכולת לכתוב היטב,
ביכולת לרכוש טכניקות קידום,
ללמוד כיצד ניתן לייעל את פונקציית הלייקים, לגייס חברים חדשים,
לשהות לא מעט בדף, להוסיף אימג'ים חדשים,
להעלות תמונות מעובדות, לענות על שאלות של גולשים,
להתחשב בסטטיסטיקות, לשמור על רף גבוה של יצירתיות וכדומה –
כך שבשקט גמור ניתן לומר שמדובר על עבודה רצינית,
שדורשת ידע לצד זמינות ויצירתיות-
פנו אל "סהר פרסום – משרד פרסום בבאר שבע" ותבינו במה מדובר.
דרוש ניסיון
יש לזכור שהמטרה של דף עסקי היא לייצר רעש,
למשוך עוד לקוחות ולמשוך את המתעניינים לעבור לאתר הבית,
תוך תקווה ששם יסגרו עסקה ואם לא היום אז מחר.
השורה התחתונה היא שניתן לעשות הרבה עם פרסום ממוקד של עמוד פייסבוק –
אך עם זאת לא מדובר במשימה שניתן ללמוד תוך תקופה קצרה,
ודרוש ניסיון רב על מנת להבין כיצד לייעל את התוצאות.
כיצד בוחרים עזרה
אם כן הובהר שעדיף להשאיר את העבודה לחברה מנוסה.
אך איך בוחרים את המיועד למשימה של ניהול עמודי פייסבוק?
ובכן ראשית כל ניסיון הוא שם המשחק, (ול"סהר פרסום " יש רזומה מוכח של 21 שנים).
לאחר מכן יש לראות עבודות שקשורות לנושא, עבודות שעונות על כלל הקריטריונים,
(עיצוב, עניין, פרסום פוסטים, מענה על שאלות ועוד),
ולבסוף הקריטריונים החשובים מתמקדים בנכונות ובמחויבות של החברה להפיק עבורכם את המרב.