כיום ישנן כמה דרכים על מנת לקדם פרסום ממומן בפייסבוק, כאשר פוסטים ממונים הכי ידועים,
אך גם ניתן לפרסם בצד, ניתן ליצור זרם עדכונים ועוד שיטות נוספות בהן בקיאה ומתמחה חברת "סהר פרסום".
דרושה הבנה וידע בפרסום ממומן בפייסבוק
ראשית נבין כצד זה עובד – הפייסבוק מבקש להרוויח מפרסומות,
אך מצד שני יש להקפיד שאנשים יקבלו בפיד רק תכנים שמעניינים אותם –
כך שהפייסבוק ימשיך ליצור עניין ולהיות רצוי,
ומכאן שלמפרסמים יישאר קהל יעד נרחב.
אם נחדד נבהיר שהמערכת הוציאה אלגוריתם,
העונה לשם "שומר הסף" והוא מתייחס אל כל הקידום הממון בחשד.
על כן אם התוכן אכן מעניין והגולשים מתחברים אליו ניתן להיחשף אל כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים,
אך אם התוכן ייתפש כיותר מידי מכירתי –
מספרי ההפצה פשוט יצנחו –
ועל כן יש צורך לדעת כיצד לייעל את הכלי הנהדר שמציע קידום ממומן בפייסבוק,
ופה חברת סהר הפקות עושה עבודה נהדרת.
יחסיות – יחס ההמרה של תקציב מול חשיפה
יש לקחת בחשבון שפייסבוק ער למצע הנתונים
ועל כן בוחן את מספר האנשים "שמדברים על זה" לצד כמות הלייקים.
על כן כאשר יושבים על תקציב יש להתייחס לכך,
שחצי יהיה מופנה אל משיכת אנשים אל הדף הרצוי ואילו החצי השני יהיה מופנה לקידום התכנים.
פילוח
כאש משקיעים בניהול פרסום ממומן יש לוודא שההשקעה תגיע לידיים הנכונות,
כלומר שמי שיזכה לצפות בפרסום אכן יהיה לקוח פוטנציאלי ולא סתם אדם שבמקרה הטוב הוא רק סקרן.
אחד הפילוחים היותר איכותיים מתייחס את "תחומי עניין",
כך למשל אם משווקים ספר ילדים,
יש לפלח לפי קהל היעד לצד תחומי עניין
וזאת על מנת להתמקד כמה שניתן ומצד שני לא לאבד לקוחות אופציונאליים.
תמיכה חשובה
בגדול ניתן לומר שלא חסרים דרכים לפרסם נכון פרסום ממומן בפייסבוק,
אך לפני שרצים לפרסם דרך הבטן, יש לתת לראש קצת לעבוד,
יש לתת מקום לניסיון של "סהר פרסום" לעבוד
ויש להשקיע לא מעט על מנת ללמוד מהן האופציות השונות לטובת ייעול ההליך.
על כן אין להסיק שלא ניתן לעסוק בכך לבד –
אך יש לקחת בחשבון שמדובר על תחום שדורש לא מעט השקעה לצד הבנה,
ועל כן מי שאין לו כוח לבד, תמיד מוזמן לפנות אל "סהר הפקות"
וליהנות מלווי מקצועי, יצירתי שמותאם בדיוק עבור התקציב שלכם.