יש כמה פרמטרים שמשפיעים על בניית קמפיינים פרסומיים,
כאשר אחד החשובים ממנו יש להתחיל נוגע לתקציב.
כידוע לכל עסק יש תקציב שונה עבור קמפיין פרסומי ועל כן יש להתחשב בכך.
יש מקרים בהם יש לזרום עם התקציב של הלקוח אך יש מקרים בהם יש להתערב.
כך למשל אם אדם מבקש להוציא סכום גדול שלא לצורך –
יש להסביר לו כיצד הוא יכול להשיג את המטרה ובמקביל לחסוך.
לחלופין מי שמבקש להוציא מעט מידי ייתכן שישוכנע להוציא מעט יותר על מנת לקבל הרבה יותר.
על כן על מנת לקבל הכוונה אל עבר ההוצאה הרצויה,
רצוי להיעזר במשרדינו או בקבוצה כולה, קבוצת סהר הפקות המכילה בתוכה,
גם פתרונות אינטרקטיב בחברת קליק אינטרקטיב, גם במשרד סהר פרסום,
המלווה, בונה ומתכנן את כל המדיה ברמת הקריאייטיב,
רכישת מדיה, דפוס והניומדיה המדיות החברתיות וכד׳ וכן המשרד יח״צ והמיתוג תקשורתי .
הקבוצה מומחית בתחום בתחום השיווק והמניעים שלה טהורים והידע עצום.
ניווט
לאחר שהוחלט הסכום הרצוי עבור מערך שיווקי, יש להבין מהי התוכנית.
תחום הפרסום כיום כה משוכלל והמדיה הדיגיטלית הוסיפה לו נפח וצבעים רבים,
כך שבאמת יש לא מעט אופציות, כאשר לכל עסק תימצא הדרך המתאימה ביותר.
שוב הרבה פעמים יכול להגיע לקוח עם דרישה עבור קידום ממומן כאשר בפועל יותר מתאים לו קידום אורגני,
או לחלופין יגיע לקוח שיבקש להקים דף עסקי בפייסבוק אך בפועל קודם כל יש לטפל בפיד הפרטי שלו.
גם פה אנשי מקצוע בעלי ידע מקיף יידעו לנווט את הקמפיין באופן הטוב ביותר.
ניתוח
באופן כללי ניתן לומר שאין זה משנה באיזו דרך בוחרים,
כיוון שתמיד ראשית כל יש לשבת ולעבור היטב על הגדרת הפרוגרמה,
הגדרת היעדים וניתוח מקיף של קהל היעד מבחינת מאפיינים שמשפיעים על אופי השיווק הנכון ביותר.
כמו כן גם יש לחקור היטב את אופי המוצר/ השירות,
תוך בחינה מדוקדקת של הערך המוסף שלו על פני שאר המתחרים העקיפים והישירים.
רק כך ניתן לבנות תוכנית עבודה אישית ומכאן שתוכנית עבודה מוצלחת –
ואלו שלבים עליהם החברה המנוסה "סהר הפקות" אינה מדלגת אלא משיעה את מיטב אנשיה.
תהליך
לבסוף יש לקחת בחשבון שאין מדובר בקסם וגם לאחר שנבחרה תוכנית עבודה קפדנית עבור קמפיין מצליח –
ייתכן שייקחו כמה חודשים עד שניתן יהיה לראות תוצאות
וזאת כי הרבה פעמים התוכנית בנויה על הליך הדרגתי, שרק בסופו טמונה ההצלחה.