לא צריך להיות בעל עסק ותיק, על מנת להבין שהצלחת העסק תלויה במידת הפרסום שלו ויומנים ממותגים יכולים לעזור במקצת.
ואכן, בעלי עסקים רבים טרודים מדי יום בשאלה – כיצד לפרסם את העסק שבבעלותם?
מחד, תמיד אפשר להעלות פרסומות ותשדירים ברשתות הרדיו, ערוצי הטלוויזיה השונים, אפיקי המדיה ועוד,
מאידך, כדאי לשמור על תקציב פרסומי שפוי ולא להוציא הרבה כסף על פרסום.
אחד האמצעים לפרסום עסק בזול הוא יומן שנתי,
כאשר מנצלים את העובדה שאנשים רבים נוהגים להשתמש ביומנים שנתיים מדי יום.
מה הקשר בין יומן לפרסום עסק?
כאשר אדם מקבל מוצר שעליו מודפס לוגו עסק על כריכת או דפי היומן,
הוא לא יודע כי הוא נופל קרבן לתרגיל שיווקי. מדי יום, כאפשר הוא עתיד להשתמש ביומן, הוא צפוי להיתקל בלוגו העסק.
עם הזמן, שם העסק והשירותים שהוא נותן יחלחלו לראשו ויכנסו לתת המודע שלו. בשעת הצורך,
הוא עתיד לפנות אל עסק זה לקבלת שירות, ולו רק מפני שקיבל ממנו יומן שנתי.
מדהים לראות כיצד יומן לא יקר בכלל מסוגל לפרסם את העסק ולקנות לו לקוחות חדשים.
יומן שנתי – מפרט
סהר הפקות מציגה שלל מוצרי פרסום מעוצבים ואיכותיים, המחולקים לשני סוגים עיקריים:
- יומנים שנתיים בעלי כריכות מהודרות, אשר עליהן מודפס או מוטבע בבירור לוגו העסק.
- יומנים שנתיים בעלי דפי פנים מעוצבים. קיימת אופציה להוספת לוגו העסק, מיתוג,
פרטי התקשרות וציונים נבחרים על דפי היומן. כריכת היומן מעוצבת גם היא, בהתאם לבחירת הלקוח.
זאת ועוד, יומן שנתי של סהר הפקות כולל בין השאר:
- הצגת תאריכים החל מתחילת חודש ספטמבר ועד סוף ספטמבר של השנה העוקבת.
- זמני כניסת ויציאת שבת וחגים
- אזכור חגים לאומיים.
- מגוון כריכות לבחירה – כריכה דמוית עור וכריכה קשה או רכה.
- יומן המחולק לפי שבועות (יומן שבועי) או ימים (יומן יומי), באופן מדורג א לא מדורג.
- הדפסה איכותית וצבעונית
יומנים במבחר גדלים, החל מקלנדרים קומפקטיים בגודל 9*17 ס"מ ועד ליומנים שנתיים יוקרתיים בגודל 21*27 ס"מ.