דף עסקי בפייסוק – הרשת החברתית פייסבוק כבר מזמן נמצאת בכול בית ויש לה לא פחות מחצי מיליארד משתמשים כאשר הרוב הגדול נכנס לפייסבוק פעם ביום.
על כן מדובר על פלטפורמה אידאלית מבחינה שיווקית,
ועל כן עסקים קטנים כגדולים מבקשים גם הם לנצל את ההזדמנות ולהיחשף לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.
בגדול ניתן לבחור בין שלוש אופציות עבור פתיחת עמוד עסקי.
ניתן לפתוח עמוד אישי, עמוד של קבוצה ולבסוף דף עסקי.
האופציה השלישית – עמוד עסקי מכוונת מטרה ומטרת הדף היא לקבל ייצוג רשמי של מותג/ עסק/ קונספט וכדומה.
עסקים רבים בוחרים בדף זה על מנת לשמור עם קשר רציף עם לקוחות ועל מנת לפרסם מוצרים, מבצעים וחידושים.
רשימת יתרונות בעמוד עסקי בפייסבוק
אם נבקש להסביר באופן ממוקד מדוע הרבה עסקים מבקשים להקים דף עסקי,
נמצא שהתשובה מתמקדת בהגדלת כמות הכניסות לאתר הרשמי,
וזאת כיוון שמי שדף עסקי כלשהו תופס אותו, מקבל טעם לעוד.
כמו כן פתיחת הדף אינה עולה הרבה,
העובדה שיש נוכחות פעילה ברשת החברתית משפרת את התדמית הווירטואלית ומושכת עוד אנשים לאתר הבית,
ולבסוף מי שפותח אתר תחת חשבון פייסבוק משלב בין שני הפלטפורמות
ואילו השילוב מוכח כאידאלי כיוון שכך ניתן לעקוב אחר פרטי האנשים שפרסמו מודעה, שאלו שאלה או פרגנו.
כיצד לתפעל?
עד כה הובהר שפתיחת עמוד עסקי בפייסבוק מאוד רצויה, אך נשארה השאלה כיצד עושים זאת.
ובכן יש לוודא שהעיצוב מושך אליו הקהל, שיש פעילות ערה בדף הפייסבוק,
לשתף פעולה, להציג פוסטים מעניינים, לתת טיפים,
לענות על שאלות וליצור כמה שיותר אינטראקציה בין החברה לקהל הלקוחות.
חשוב לזכור שמדובר ברשת חברתית ועל כן יש לנהוג בה ככזו,
כלומר תנו מעבר ואל תמכרו בכוח ופה נכנסת לתמונה חברת "סהר פרסום" שמטיבה לפעול בתחום,
מכירה אותו ובונה מערך עבודה יעיל בדיוק לפי התקציב שנוח לכם.
לבד או ביחד?
בעיקרון אין בעיה לפתוח דף עסקי ואם רק קצת מבררים, מהר מאוד למדים שניתן לתפעל את הדף לבד.
עם זאת אם רוצם שהדף העסקי יפיק את המירב ולא רק יהיה פתוח וקיים,
יש להעביר את המושכות למומחים בתחום
וזאת על מנת שיעצבו אותו כראוי ובאופן שתומך בהווי העסק – באופן שירענן ויוסיף עניין.
חברת "סהר פרסום" מתמחה בכך ותשמח לעמוד גם לשירותכם.