עם כל הכבוד לאמצעי הפרסום החדשניים שנולדו בשנים האחרונות (עם דגש על רשת האינטרנט והרשתות החברתיות),
לפרסום ה"קלאסי" עדיין שמור מקום של כבוד ב"עוגת הפרסום" הישראלית והעולמית. וכשמדברים על פרסום שכזה,
אין כל ספק שחוד החנית הוא הפרסום הטלוויזיוני.
כמובן שהמחיר עבור פרסום איכותי שכזה הוא גבוה בהתאם,
ועל כן חשוב להשיג מחירים אטרקטיביים. מייד תבינו כיצד משיגים זאת.
פרסום בטלוויזיה – האפשרויות המרכזיות
ראשית כל, חשוב להבין את ההבדלים בין שתי פלטפורמות הפרסום הטלוויזיוניות העיקריות:
פרסומות – השיטה הוותיקה והמוכרת.
לרוב נמשכות כ-20-30 שניות, מוצגות במסגרת לקט פרסומות במהלך או בשלהי שידור תכנית או במעבר בין תכנית אחת לשנייה.
תשדירי חסות – שיטה יחסית חדשה בענף הפרסום.
תשדירים אלו הם קצרים יותר, "מוצמדים" לתחילת/חזרת התכנית (או במהלכה בתחתית המסך), וגם הם נחשבים ליעילים מאוד.
כיצד נקבע המחיר עבור פרסום בטלוויזיה?
לקביעת תמחור פרסום טלוויזיוני מספר רב של מרכיבים,
ובראשם – אורך הפרסומת. בסיס התשלום בהקשר זה עומד על 30 שניות פרסום, כשלאחריו ישנו סרגל תשלומים בשם פרו- רטה,
הקובע מחיר על פי משך הפרסומת.
פרמטר חשוב נוסף לקביעת מחירי פרסום בטלוויזיה הוא התקופה שבה משודרת הפרסומת, לצד המועד המדויק שבה היא עולה לשידור.
לדוגמא, פרסומת לחברה המשווקת מוצרי ספורט.
אם הקמפיין הפרסומי יעלה בקיץ, כשאין כמעט פעילות ספורטיבית מקצועית, המחיר יהיה נמוך. אם היא תעלה בקיץ כשמתקיימים משחקי הגביע העולמי בכדורגל,
המחיר יקפוץ פי שלושה (ופי עשרה אם תרצו שהפרסומת תשודר רגע לפני שידור משחק הגמר…).
כמובן שגם הערוץ שבו עולה הפרסום משפיע מהותית על מחירו הסופי (כן, בערוץ קשת 12 תשלמו יותר מאשר בערוץ בשפה הרוסית 9).
התקשרות עם חברת פרסום מובילה – הדרך לפרסום ולמחיר אטרקטיבי
מחירי הפרסום בטלוויזיה אינם זולים כלל וכלל. אך לאור העובדה שזהו אמצעי פרסום ששורד כבר דורות שלמים, ברור שכשעושים זאת חכם,
הפרסום עשוי להחזיר לכם פי כמה וכמה מההוצאה שנכפתה בעקבותיו. אז איך בכל זאת ניתן להפחית את העלויות? ובכן, הבחירה בחברת פרסום היא החלק החשוב מכולם. ובמילים אחרות – סהר פרסום, כמובן.
הניסיון הרב והקשרים הענפים של סהר פרסום,
מאפשרים לה לרכוש מדיה וזמן מסך ישירות מזכייני הערוצים השונים, מה שמספק לכם כלקוחות פריסה מקסימאלית במחירים משתלמים בשל אי הצורך לשלם עמלות. מעבר למחיר הנוח,
הניסיון של סהר פרסום וההיכרות המעמיקה עם הענף, מאפשרים לה לנתב אתכם לזמן השידור המתאים בדיוק למוצר/שירות שאתם מציעים,
בהתאם לנתונים על קהל היעד. באופן זה תוכלו לקבל את פריסת הפרסום המיטבית בערוצים הרלוונטיים.
אפשרות נוספת שאנו מציעים היא קבלת סיוע לגבי בניה נכונה של תסריט הפרסום, תוך התייחסות למשך הפרסומת, קהל היעד ומאפייניו השונים. בשורה התחתונה, אנו בסהר פרסום נדאג שהכסף שלכם ינוצל באופן היעיל ביותר,
ושהפרסום שתשיגו יהיה האפקטיבי ביותר שרק אפשר.