דפי נחיתה בדומה לכל הדפים שמופיעים באינטרנט,
זוכה לדירוג באמצעות מנועי החיפוש השונים וביניהם כמובן גוגל.
במשך תקופה ארוכה מיטב המוחות עושים את כל המאמצים על מנת לפענח את הנוסחא המשתנה של גוגל באמצעות הנדסה הפוכה.
יש לציין כי תחום קידום האתרים מבוסס בעיקרו על השערות מחקרים ארוכים אלו.
התשתית של היום עבור מהלכי קידום עסקיים ברשת הם אותם הקריטריונים המרכזיים שנמצאו,
נבחנו והתגלו כנכונים כלומר כקריטריונים בעלי השפעה ישירה על דירוג האתר בגוגל.
תכנות נכון של דף נחיתה וחשיבותו
הקמת אתר אינטרנט עסקי או עיצוב דפי נחיתה, מחייבים מענה עבור אותם הקריטריונים שהוצגו לעיל.
כלומר יש לעשות שימוש נבון במילות המפתח,
לעצב באופן נכון ונגיש,
לשלב תוכן איכותי ולתכנת היטב בהתאם לכללים הסטנדרטיים של הרשת.
עמוד הנחיתה יכול להיות מעוצב להפליא
והטקסט בו יכול להיות משכנע מאד אך אם הקוד שהעומד מאחורי העיצוב והטקסט לא תקין,
העמוד לא יזכה לתנועה הרצויה ולא יעשה כלל את העבודה.
נתונים אלו מתייחסים גם לפרסום בתשלום עבור מודעות גוגל אדוורדס.
עקרונות תכנות נכון
עצם התשלום חשוב לציין לא מחפה כלל על תוכן בלתי איכותי או תכנות גרוע ויוביל את גוגל בסופו של יום להענשה כזו או אחרת.
הסטנדרט של עולם ה- WWW מתמצה בעקרונות התכנות הנכון.
כללים אלו תקפים עבור כל העמודים לרבות דפי נחיתה ללא יוצאים מן הכלל.
על מנת להשיג דירוג גבוה בגוגל בתוצאות האורגניות ובחיפוש הממומן של גוגל אדוורדס,
ישנו הכרח לוודא כי בעמוד ימצאו הנתונים הבאים: טקסט חי ונגיש לסריקה באמצעות העכביש של גוגל,
חלוקה תקינה ומדורגת לרמות באמצעות כותרות וחלוקת יתרונות השירות או המוצר לבולטים.
קריטריונים לעבודה נכונה ליצירת דף נחיתה
הדבר החשוב ביותר הוא למצוא חברה אמינה ומקצועית שתאפשר לכם להגשים את החזון.
משרד הפרסום סהר פרסום והפקות מזמין אתכם להתרשם'
משירותי מיתוג פרסום ושיווק ברשת ובמדיות החברתיות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר.
שיטת העבודה הייחודית למשרד מתאפיינת בהתאמת הפרסום לצרכיו האישיים והכלכליים של הלקוח.
הדגש של המשרד בא לידי ביטוי הן בתחום הקריאטיב והן באטרקטיביות של המחיר.